| Det finns 7395 inlägg i gästboken | Visar inlägg 5221 - 5235 |
|
|
| MS | 16/10 2012 10:07:36 |
| |
| Natt orientering ikvÀll vid tjalvegÄrden. Gemensamstart kl 19.00 anmÀlan pÄ plats frÄn 18.30 öppet för alla. |
|
| Mats RöjgÄrd igen | 15/10 2012 15:31:36 |
| http://www4.idrottonline.se/Im... |
| Men hur kan de lÀgga tvÄ backlopp samma helg? Sydsveriges högsta/lÀgsta backe. NÄgot för CC:s attraktion till bergrum? |
|
| CC | 13/10 2012 20:15:05 |
| |
| Bra kÀmpat killar! |
|
| HL | 13/10 2012 20:10:37 |
| |
| AG o HL tog efter ett lerigt race pÄ nÀstan 9 timmar en 5e plats pÄ RAIDEn. Spurtslagna men glada ÀndÄ. |
|
| Oskar | 12/10 2012 02:21:57 |
| |
| Schysst pris till segraren. |
|
| CC | 11/10 2012 18:26:40 |
| |
| Citat: "OBSERVERA ATT DU BĂR VARA FRISK FĂR ATT STĂLLA UPP" Ăr inte det motsĂ€gelsefullt? |
|
| Oskar | 11/10 2012 15:05:00 |
| |
| Emma Wichardt saljer sin V12a! Hett tips for er som gar i surfski-tankar sa har infor vintertraningen. |
|
| Mats RöjgÄrd | 11/10 2012 11:25:04 |
| http://somnlos24h.se/ham/infor... |
| TillrÀckligt korkat för att vara lite lockande: Hammarby Alpin Marathon. Se lÀnk.
|
|
| CC | 8/10 2012 12:32:06 |
| |
| Ladda ordentligt i veckan HL och AG som ska kötta RAID Uppsala pÄ lördag. Om ni kör rÀtt och hÄrt sÄ har ni goda chanser att komma riktigt bra! |
|
| KA Cup Generalen | 5/10 2012 14:07:37 |
| |
| Decemberracet mÄste gÄ i nÀrheten av en lokal lÀmpad för bastu, julbord och prisutdelning. Varför inte köra 15km klassiskt (valfri tolkning) i Lillsjön och sen avsluta i Lillsjöstugan? |
|
| CC | 5/10 2012 13:32:56 |
| |
| >MR, ĂlhĂ€vning? 1p i totalen per öl. DĂ„ har alla chans att vinna! |
|
| MR | 5/10 2012 11:25:50 |
| |
| Nu gÀller det att hitta pÄ nÄgot til december, kÀnner jag. NÄgot som alla kan hÀvda sig pÄ. Typ 10 km nattorientering med individuell start, eller 500 m K1 i Lindö kanalen. Eller nÄgot dÀremellan. MÄste klura vidare... |
|
| CC + AG | 4/10 2012 14:53:34 |
| |
| Vi fixar ett race i oktober! Tror varken jag eller Ola vinner det... Möjligen duschtÀvlingen efterÄt. |
|
| O2 | 4/10 2012 12:20:06 |
| |
| Tre deltÀvlingar kvar, och en av dem arrar jag sjÀlv. MÄlsÀttningen blir att byta ut nÄgra resultat till tiopoÀngare (speciellt i min egen tÀvling). Jag rÀknar med att fÄ kÀmpa hÄrt i försöket att fÄ behÄlla tÀten. |
|
| KA Cup Generalen | 3/10 2012 20:50:48 |
| |
| Inga rapporter om efterraceare har kommit in till tÀvlingsledningen. Vilket innebÀr följande 10 topp stÀllning efter 9 deltÀvlingar. 1. 02 50p, 2. MR & CC 38p, 3. PA 31p, 4. MS 28p, 5. HV 24p, 6. HL & JB 16p, 7. AG 15p, 8. Barmark Jacob 10p, 9. SL 7p, 10. OE 5p O2 tycks ha en ointaglig ledning. men glöm inte att bÀst av 9 tÀvlingar gÀller och O2 har tÀvlat fler gÄnger Àn de som jagar honom. Det blir en spÀnnande upplösning av cupen i höst. |
|