| Det finns 7395 inlägg i gästboken | Visar inlägg 3991 - 4005 |
|
|
| Birath | 20/6 2010 13:51:18 |
| |
| Japp. Det var lite rörigt pga rogainen, dessutom sÄ satt de i ett partytÀlt med typ 40-45grader, och vÀrme har ju alltid datorer gillat :/ |
|
| PĂ€r | 20/6 2010 11:33:51 |
| |
| Joel> Det var inte illa! Grattis! Synd att det Àr vÀldigt dÄlig info pÄ hemsidan, bara. Inte en rad om tÀvlingen, inga resultat för Elit... Hade de problem med tidtagningen? |
|
| Birath | 20/6 2010 07:05:30 |
| http://birath.blogspot.com/ |
| Blev 3a igÄr, RR kommer pÄ min blog senare idag (eller imorgon) iom att jag var utlÄnad till SMS. |
|
| Henrik Vuorinen | 16/6 2010 09:35:10 |
| henrikvuorinen@hotmail.com |
| 3:e lag till Polar ??? se forumet |
|
| CC | 15/6 2010 23:31:58 |
| |
| SmygtrÀning Àr vÀl dom pass man kör i Smygehuk? |
|
| Birath | 15/6 2010 13:46:19 |
| |
| Ă
ÄÄÄ... den gamla debatten om att trÀna i smygning. Hur var det igen; vilka pass anses vara smygtrÀning? Tycker begreppet sola Àr bÀttre :) |
|
| O2 | 15/6 2010 10:05:27 |
| |
| Ha! SmygtrĂ€nade i gĂ„r. Jobbcykling och yxbackslöpning gör mig stark. Morgonens paddling kompletterar och gör mig idealt trĂ€nad för HĂ
EC. |
|
| O2 | 14/6 2010 10:07:10 |
| |
| Boende i Ă
re bokat, samma omrÄde som förra Äret. Ser fram emot att leka med er andra en vecka. Sen ska jag bli bÀste 45a! |
|
| Birath | 13/6 2010 08:02:07 |
| |
| MTB AR tur nu kl9. Ska ru me, skicka mess. |
|
| Casselsjö | 12/6 2010 21:42:05 |
| |
| Tack Mats för sÀllskapet och Henke för arret. |
|
| Birath (Fotbolls VM) | 11/6 2010 18:18:14 |
| |
| Om ngn mer Àr left-behind och kÀnner ett stort behov av att blÄsa ur kroppen sÄ ger jag mig ut pÄ en AR MTB svÀng imorgon fm... Sugen? Messa mig isf. |
|
| Birath (PĂ„ jobbet) | 11/6 2010 13:32:49 |
| |
| Lycka till alla pÄ KA24. Paddla Ät mig ocksÄ! |
|
| Mats R | 11/6 2010 09:38:37 |
| |
| Strilande vÀder. SvÄrt att veta vart vi ska köra kajaken i höjdled? 2,2" dÀck sÄ cykeln flyter om jag tappar den. |
|
| Birath | 10/6 2010 11:27:12 |
| |
| Simon, O2> Jag kommer nog till kvÀllens stavgÄng |
|
| Henrik V | 9/6 2010 09:34:51 |
| |
| Ola<Jag har ett kartstÀll frÄn KAR. |
|