| Det finns 7395 inlägg i gästboken | Visar inlägg 4021 - 4035 |
|
|
| CC | 15/7 2010 11:00:06 |
| |
| >O2, ni kanske kan ta VÀtternrundan som sommarcupavslutning? DÄ fÄr vi i alla fall tre deltÀvlingar. |
|
| Morgonpigg | 15/7 2010 08:10:06 |
| |
| Tack för en trevlig morgontur O2 |
|
| Birath | 14/7 2010 15:47:44 |
| |
| Bricks idag 16:30. Ska ru me fÄr du slÀnga dig pÄ telefon... |
|
| Birath | 13/7 2010 22:47:16 |
| |
| Kanske hakar pÄ. Dock Àr nog 50mil liiite lÄngt för mig... men jag fiskar efter support... |
|
| O2 | 12/7 2010 22:47:27 |
| |
| FöreslÄr mÄndag 19 juli som cykeldag runt VÀttern. |
|
| MankanL | 12/7 2010 08:37:01 |
| |
| 10 mil till Motala över Kimstad-norr om Roxen-Borensberg-Motala. VR 300 km och hemigen, en liten runda pÄ 500 km... Count me in... |
|
| MankanL | 12/7 2010 08:28:17 |
| |
| FÄr jag bara ihop det med familjen Àr jag pÄ, det vet du Ola |
|
| Undrande | 11/7 2010 23:43:51 |
| |
| Cykel, kajak eller löpning? |
|
| O2 | 11/7 2010 22:15:08 |
| |
| VÀttern runt - nÄgon? Vi startar hemma och slutar hemma. Hur svÄrt kan det vara? |
|
| Wild-Erik | 9/7 2010 16:40:09 |
| |
| Paddling i Arkösund i morgon 12.00? 0709 417507 |
|
| CC | 6/7 2010 22:43:09 |
| |
| Jag ska inte hÄlla er pÄ halster lÀngre, i den spÀnnande sommarcupen blev det följande resultat:
1. Olle +1 min
2. Marie, Mats, Jenny, Sverre + 6 min
3. Anna + 13 min
BonuspoÀng: Julie och Yrsa
Idealtiden var 35 minuter och Anna var klart snabbast och dÀrmed Àven lÀngst ifrÄn! |
|
| Emilie | 6/7 2010 20:19:09 |
| |
| Bra som fan Ola, imponerande!!!!! |
|
| Peter N | 5/7 2010 21:36:12 |
| |
| StÀmmer in i hurra-kören Ola, snyggt jobbat. Bra kört Simon och Mankan ocksÄ. |
|
| HÄkan L | 5/7 2010 12:18:11 |
| |
| Grattis Ola. Bra jobbat. |
|
| Henrik | 5/7 2010 11:05:50 |
| |
| Grattis Ola till Segern.
Mitt Àventyr hÀr hemma paddling GetÄ- Arkösund tog 6 h och blev 46 km varav hÀlften i hÄrd motvind. Ingen mera paddling pÄ ett tag... |
|