| Det finns 7395 inlägg i gästboken | Visar inlägg 2821 - 2835 |
|
|
| Fam Lagher | 14/9 2008 09:29:18 |
| |
| PĂ€r & Elisabeth> Vad fina ni var. Stort grattis och lycka till! |
|
| Casselsjö | 12/9 2008 21:03:50 |
| |
| I morgon Àr det Ärets största mÄl. PÀrs och Elisabeths bröllop. Familjen C Àr ruggigt laddade. Kanske nytt rekord? |
|
| O2 | 11/9 2008 16:34:51 |
| |
| NÀe, jag hade ju inga giltiga skÀl. Hemma, frisk och hel vÀckarklocka. SkÀms pÄ mig och botgöring! |
|
| Wild-Erik | 11/9 2008 14:39:14 |
| |
| O2>förstÄr ÀndÄ inte varför du skolkade frÄn Gryningspatrullen... |
|
| MankanL | 11/9 2008 09:56:56 |
| |
| Grattis Àven till Joel "Fabian C" Birath! |
|
| Birath | 10/9 2008 21:10:51 |
| |
| O2> Grattis som f-n! Det var riktigt roligt att följa er. Framför allt 19mils MTB-strÀckan, med alla vÀgval... |
|
| O2 (Ă-vik) | 9/9 2008 23:05:03 |
| |
| Ligger I sĂ€ngen pĂ„ Scandic med en fin röd bib-vĂ€st pĂ„ stolen bredvid. Vi har haft en fin helg, precis under stressgrĂ€nsen sĂ„ vi har njutit av Höga Kusten, vĂ€der och banor. Kul att livegpsen funkat, vet ju att det Ă€r kul att följa sĂ„nt. Ă
terkommer med mer senare. |
|
| Frippe | 9/9 2008 15:07:40 |
| |
| Grattis Ola och ni andra i lag! Kul med en resa... |
|
| Theo (Linköping) | 9/9 2008 12:58:10 |
| |
| HÀrligt kÀmpat hela TEA Röd. Gratis till Abu Dhabi! |
|
| Peter N (Multisport var det) | 8/9 2008 21:05:49 |
| |
| IntervalltrÀning pÄ cykeln ikvÀll, rallcross körning i Linköping i morgon hela dagen. Det Àr kul med multisport ;-) |
|
| Mats R | 8/9 2008 18:39:47 |
| |
| DZ verkar inte gÀlla sista 20 km. Se specen pÄ strÀckan. De kan klara kvarvarande 6 km till DZ-grÀnsen före kl 20. |
|
| Birath | 8/9 2008 17:47:25 |
| |
| Tror inte O2 och de kommer undan DZ. Ăr det ngn som har sett ngra regler kring DZ. MĂ„ste de lĂ€gga ner paddlingen 19:59:59... eller fĂ„r de fortsĂ€tta till pĂ„börjad CP? Tyckte jag lĂ€ste ngt om det men om sĂ„, sĂ„ tycker jag TEA vit mfl agerade konstigt tidigare... |
|
| Mats R | 8/9 2008 16:40:42 |
| |
| Sympatiserar genom att bada i RÄsslabadet. Ett nÄgot bekvÀmare och mindre naturskönt alternativ till Höga kusten. Jag tycker O2-laget jobbar pÄ bra. Fö stoppar internetfiltret pÄ jobbet GPS-positionerna pÄ livesidan, men inte kartbilden. |
|
| Simon | 8/9 2008 16:10:03 |
| |
| Det blir sympatitrÀning för Olas skull idag: trÀning lunch och kvÀll, plus paddling imorn bitti. |
|
| Mankan | 8/9 2008 06:33:30 |
| |
| SpÀnnande natt FHK gick bort sig, O2 uppe pÄ 4:e, tight mellan de 3 topplagen som nu efter DZ paddlar... FJS i topp |
|